مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 22:102023-11-28ورزشي

مجموعه ورزشی حجاب سنندج احیاء می شود 


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، از تلاش مسئولان استان برای احیاء مجموعه ورزشی ویژه بانوان حجاب سنندج از طریق مشارکت بخش دولتی با بخش غیردولتی و افتتاح مجموعه تا دهه مبارک فجر خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، از تلاش مسئولان استان برای احیاء مجموعه ورزشی ویژه بانوان حجاب سنندج از طریق مشارکت بخش دولتی با بخش غیردولتی و افتتاح مجموعه تا دهه مبارک فجر خبر داد.

اکبر محمدی امروز سه شنبه، هفتم آذر ماه سالجاری در بازدید از مجموعه ورزشی حجاب سنندج با تاکید بر لزوم ورود و سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه ورزش استان گفت: خوشبختانه رویکرد دولت سیزدهم تعامل، همکاری و حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی در تمامی عرصه ها است که در همین راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان نیز آماده بهره گیری حداکثری از ظرفیت های قانونی جهت حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی در سطح استان است.

وی با اشاره به احیاء، بازسازی و نوسازی مجموعه حجاب سنندج افزود: این مجموعه ورزشی از سال 1360 بنا شده است که متاسفانه با توجه به فرسوده بودن ساختمان و تجهیزات ورزشی عملاً به مجموعه ای غیر قابل استفاده مبدل شده بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با استفاده از ظرفیت های ماده 27 قانون الحاق (2) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه ورزشی حجاب سنندج احیاء می شود 

مجموعه ورزشی حجاب سنندج احیاء می شود